Rejält med vardagsmotion

Snö snö snö...har kommit i massor idag.

 
Första gången jag var ut var det - 2-3 grader och det var inte så tungt och gick helt ok. 

Andra vändan var jävligare. Tempen var 0gradig och jag är varken stor eller stark, så fick använda envishet för att få bort den tyngre snön. 

Kan nämna att infarten är ca 20 m lång och 6-7 m bred, så blir en del att skotta. Snöslungan trasig, så blev manuell skottning med snöförare. 

Armarna känns som kokt spagetti och jag misstänker att det blir minst 2 vändor imorgon oxå. Och om det inte ändrar sig å blir minus igen, så kommer det vara rejält tungt. OM jag orkar till gymmet kan jag lova att blir då INTE nå styrkeövningar för armarna. 

Nu dö i soffan och sen sussa kudde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0